Kawa na ławę - Renee.pl | zakochałam się?!

16:19



Cześć, zapewne jesteś tu po to aby dowiedzieć się czy warto kupić buty ze strony Renee.plPiszę ten post, ponieważ nie znalazłam żadnej opinii na temat tego sklepu na blogach. Więc postanowiłam to naprawić. Jestem za tym żeby czytać czyjeś opinie przed zakupami w internecie, wiecie jak to jest zamawiacie małą torebkę a przychodzi zabawka dla dziecka. I właśnie dlatego są blogerki/blogerzy żeby ludzie nie popełniali świadomie błędów (świadomie mam na myśli czytając recenzje, wiedząc, że produkt jest zły ale i tak go kupić). 

Skąd znalazłam tą stronkę?

W bardzo banalny sposób - snapchat. Oglądałam snapy znanej blogerki  hellofashion.pl , którą uwielbiam i z jej polecenia zajrzałam na stronę. Nie ukrywam, że jestem tym typem ludzi którzy oceniają po okładce więc jak zobaczyłam jak te buty są pakowane to pojawiła mi się od razu taka myśl w głowie: 'muszę sobie coś tam kupić! Ach'. I jak powiedziałam tak się stało. 
Kandydatów było wielu, ale wreszcie wybrałam, oczywiście dwie pary:

RÓŻOWE CREEPERSY BERSY  




oraz

 Tak btw dajcie znać co sądzicie o zdjęciach w komentarzach 😊 


Kiedy paczka przyszła do domu  (zamówiłam wersję kurierem DPD) nie musiałam płacić za przesyłkę więc było ekstra:) moja mama powiedziała (bo to ona odbierała paczki), że pewnie się zawiodę bo te śliczne pudełka były jeszcze w kartonach, ale na szczęście nie oszukali mnie i piękne pudełka były. 


A po otworzeniu...

Zaraz po otworzeniu moim oczom ukazała się jedna z najsłodszych kopert jakie widziałam. Była pudrowo-różowa zaklejona naklejką z inicjałem/logiem sklepu, jeszcze nie widziałam butów a już je pokochałam.  Idźmy dalej. Odwinęłam buty z bibuły i teraz się zaczęło - miłość od pierwszego przymierzenia. 





Creepersy 

Są ze skóry ekologicznej. Mają z tyłu (trochę wyżej kostki) taką poduszkę dzięki której nie powinny nikogo obdzierać w nogi. Po prawie dwóch tygodniach użytkowania tych butów mam dla nich minus i kilka plusów;
Minus:
-sznurówki rozwiązują się po 10 krokach, więc nie nadają się na 8 godzinne chodzenie po mieście a raczej na wejście i wyjście :(

Plusy:
-  są wygodne
- dostępna jest duża gama kolorów na stronie
- są ładne choć o gustach się nie dyskutuje 
- dopełniają każdą stylizację w świetny sposób ja ubieram do nich torebkę z Mohito w kolorze pudrowego różu


Następne buty - balerinki z wiązaniem 

Do tych butów dostaje się dwie wstążki - jedna w kratkę i jedna cała czarna. Jak dla mnie jest to świetne rozwiązanie. Oczywiście można nosić je ze wstążkami jak i wyciągnąć je i nosić je 'normalnie' bez nich. 
 












Są z zamszu ekologicznego. Co do wygody to jest jak najbardziej dobra, 'cekiny' z przodu nie podpadły mi i mam nadzieję, że tak zostanie.



Podsumowując:

Buty serdecznie polecam tak samo jak szybkość przesyłki tylko bardziej opłaca się kupować albo od razu dwie pary albo umówić się z kimś i z nim zamówić bo przesyłka trochę kosztuje a powyżej 150zł jest darmowa dostawa. Ponadto często są tam rożnego rodzaju  rabaty, więc warto zapisać się na newslettera lub śledzić różne stronki z rabatami czy aplikacje. Polecam tą stronę serdecznie ;) PS. Ten post nie był sponsorowany przez stronę Renee.pl. Jest to moja szczera opinia z własnych doświadczeń która nie musi się pokrywać z twoim czy twojej sąsiadki zdaniem 😉 

poprzedni post: -klik-

linki (klikając pomagasz mi 😉):

Do napisania, buziaki, Bay!





You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ale śliczne buty :D Uwielbiam takie pastelowe ;)
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je ostatnio polubiłam zwłaszcza, że są modne w tym sezonie :D dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Buty serio super!
    Sama zakochalam sie w stylu pakowania i te koperty. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty. moze sobie kiedys też coś zamówię :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym sklepie już kiedyś, ale jeszcze niczego z niego nie zamawiałam :D Pudełka mają cudowne, u mnie z pewnością stanęłyby na szafce :D Buty bardzo ładne, creepersy jak najbardziej w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj taak mają bardzo ciekawy asortyment więc zapraszam ;)

      Usuń
  5. Rzeczywiście, pudełka są przepiękne i bardzo wyjątkowe! Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te balerinki są przecudowne, przypominają mi trochę te Miu Miu. Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam tych butów ^-^ dziękuję <3

      Usuń
  7. Zakochałam się w tych butach! Są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze buciki jakie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałem o tym sklepie. Ciekawe buty :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak ich asortyment jest cudowny!

      Usuń
  10. Te pierwsze zdecydowanie lepsze, szkoda że się tak szybko rozwiązują :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ich opakowania! Są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są przepiękne :) Ja zawsze boję się zamawiać online, bo mam dziwne stopy :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*