Moje Top 10 rzeczy z ROMWE

16:44





Każdy z nas ma swoje ulubione rzeczy. YouTuberzy jak i blogerzy pokazują coś co im eis podoba po to by czytelnik bądź widz mógł to kupić albo chociaż kliknąć w link bo być może mu się spodoba. Dlatego piszę post z rzeczami które wpadły mi w oko na stronie Romwe. Do wszystkich rzeczy są linki nawet jak klikniecie w zdjęcie to przeniesie was na stronę produktu więc nie będziecie musieli szperać. Nie będę też pisać o każdej rzeczy osobno bo to bez sensu skoro wszystkie mi się podobają.

1. White Contrast Round Toe Rubber Sole Sneakers

        


|Klik|



2. Grey Open Shoulder Knit Sweater 


 

|Klik|

















3. Grey Letter Print Crop Sweatshirt



|Klik|

 













4. Black Smiley Face Print T-shirt



   |Klik|
















5.  Black Slogan Print T-shirt


|Klik|


















6. White Letter Print Lace-Up Crop T-shirt

 |Klik|


















7. Black Wings Design PU Flap Backpack


|Klik| 












8.  Contrast Embroidery T-shirt 


|KLIK|














9.  Black Scalloped Skinny Pant

 |KLIK|



10. Black Double Scallop Edge Cape Coat



|KLIK|















Dzięki wielkie za przeczytanie tego posta, jeżeli jakaś rzecz ci się spodobała to zachęcam do kliknięcia na nią i do napisania, bay!

wszystkie linki:


Poprzednie posty:

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Genialne są te buty! I szara bluza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  2. Cudowna wishlista! Ubrania są tak świetne, że chciałabym mieć je wszystkie. Niestety, cena jest przeogromna, ale warta jakości!

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, gdyby nie ceny cała moja szafa byłaby z Romwe :)

      Usuń
  3. Koszulka z napisem smile jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty są świetne! Mega mi się podobają :) W sumie, wszystko mi się podoba. Jednak moje serce skradły najbardziej spodnie z wysokim stanem.
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, tez mi się podobają 😊

      Usuń
  6. Fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszulka z "black is my happy color". Jejku. Chcę.

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba 😉 można kupić haha 😅

      Usuń
  9. Te białe trampki są cudowne! Bardzo mi się spodobały, aż kusi żeby je kupić!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak. Można sobie pozwolić na takie ładne buty hehe 😅😂

      Usuń
  10. Ta bluza Oh.Ok jest cudowna jak zresztą każda z tamtych rzeczy <3
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo bodoba 😃

      Usuń
  11. Najbardziej podoba mi się ten sweterek 2 , jest bardzo oryginalny :) Sama chciałabym posiadać taki w szafie .
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty i plecak ze skrzydłami są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tez mi sie bardzo podobają:)

      Usuń
  13. Super są te ubrania 😘 zakochałam się w tych czarnych spodniach 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie najlepsze z tych rzeczy są pod nr 1 i 10 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ja również pozdrawiam ^-^

      Usuń
  15. Ale fajne rzeczy :D klikam :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne t-shitrs wybrałaś ;) idealne na co dzień, w przystępnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty mnie niesamowicie urzekły musze przyznać! Świetna topka!


    www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy ! Prawie wszytko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Numer 1/7/9/10 skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że przynajmniej kilka rzeczy ci się podobają. :D

      Usuń
  21. Szpilki, kozaki- jestem na tak, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem gdzie tu są szpilki albo kozaki ale okk XDD

      Usuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*