Kawa na ławę - Tangle Teezer

20:11







Hejka! Witam Cie w kolejnym poście. Dzisiaj zaczynam z nową serią pt.: 'Kawa na ławę'. Nie będzie się ona pojawiać co tydzień ale myślę, że co miesiąc lub co kilka miesięcy. Zapraszam do czytania. 😉

W tym poście 'Kawy na ławę' weźmiemy na tapetę Tangle Teezer. Myślę, że ta nazwa jest wszystkim znana więc nie muszę tłumaczyć.
To co? Może zacznijmy od tych minusów, a później polepszymy sytuacje hmm? ;)




minusy 😢

Myślę, że większość osób odstrasza od zakupu cena tej 'magicznej' szczotki. Waha się ona od (najrzadziej) 30 zł do ponad 50, a nawet (co już nie jest tak częste) do 60 złotych.
Kolejny to taki, że niektórym osobom (nie wszystkim) wypada ona z rąk. Tak wiem to trochę głupio brzmi ale po prostu mi ona wypada i wiem, że nie tylko mi. Kolejny minus to to, że wzięłam ją raz do szkoły w plecaku i te 'włoski' mi się trochę pogięły, co prawda to nic strasznego ale trochę szkoda. Na szczęście to nie wpłynęło na jej użytkowanie.

plusy 😍 

Być może powtórzę słowa innych blogerek ale uwielbiam ta szczotkę. Nie ciągnie moich włosów w ogóle! Do tego mam dzięki niej świetny masaż głowy i napisze jeszcze to: nie potrafię się już czesać inną szczotką. Włosy się po niej nie elektryzują co u mnie było kiedyś problemem.Serdecznie wam ja polecam i wiem jak to jest jak wam szkoda tyle pieniędzy wydawać ale uwierzcie mi nie pożałujecie. Ja swoja mam od sierpnia 2016 roku i do dziś ma się świetnie.


podsumowując...

Podsumowując polecam wam tą szczotkę, koniecznie musicie spróbować natomiast jeżeli macie swoją zwykłą i jesteście z niej zadowoleni to nie ma sensu wydawać pieniędzy. Więc to tyle w tym poście. Mam nadzieję, że ta nowa seria wam się spodoba i dlaczego posty będą tak rzadko? Bo nie jeżdżę na zakupy co drugi dzień więc jak będę mieć jakąś nową rzecz w swoich rekach to koniecznie o niej tu napisze. 


zobacz inne posty:

-haul romwe-
-taki niby poradnik-

Do napisania!
Buziaki!
Bay!

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Bardzo ciekawa seria. Dla mnie tangle teezer jest najlepszy, faktycznie dużym minusem jest cena..
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa seria. Dla mnie tangle teezer jest najlepszy, faktycznie dużym minusem jest cena..
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele dobrego słyszałam o tej szczotce ale ja niestety jej nie używam gdyż włosy mi się po niej puszą ponieważ mam kręcone :)
    pozdrawiam i obserwuję
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do twojego puszenia się włosów to pierwszy przypadek o którym słyszałam :D Również pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Uwielbiam Tangle teezer :)
    Faktycznie cena lekko odstrasza, ale według mnie warto :) swojego mam już od roku i cały czas w świetnym stanie :)


    + co powiesz na wspólną obserwację??

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do ceny widać że większość się ze mną zgadza ;D wspólna obserwacja? nie ma problemu ;)

      Usuń
    2. Również obserwuję :)

      Usuń
  5. Posiadam Tangle Teezer i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam do czynienia tą szczotką :D
    Ale jakoś mi nie pasowała :D

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie ta szczotka nie jest taka idealna ;D obserwuje :*

      Usuń
  7. polecam zamiennik z chińskiego sklepu za ledwo 10 zł różnicy żadnej ;) :D http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem bardzo zadowolona z tej szczotki , ale oczywiście stawiam na oryginalną :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie za każdym razem odstrasza cena :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wydaje mi się że nie gryzą :D haha

      Usuń
    2. Haha wydaje mi się że nie gryzą :D haha

      Usuń
  10. Wymieniłam ją na wet brush, jest o wiele delikatniejsza i przede wszystkim ma rączkę, igiełki nie niszczą się tak szybko a co za tym idzie również nie wpływają na włosy w sposób niszczycielski ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała kiedyś ją przetestować!

      Usuń
  11. Wszyscy chwalą tą szczotkę - jaka ona nie jest. Ja osobiście nie mam je w posiadaniu, ale miałam okazję ją użyć.
    Moje włosy chyba nie lubią takich sławnych szczotek xD
    Według mnie zbyt dużo kombinowania - rozdzielania włosów, pasma, czy co tam jeszcze, bo te "włoski" są naprawdę krótkie.
    Od zawsze nazywam TT szczotką do czesania dywanów :)
    Chyba zostanę przy moim starym grzebyku i wielkiej szczotce, które ujarzmią moje włosy hehe
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam przy niej żadnego kombinowania, czeszę się tak jak przy 'zwykłej' szczotce tylko że w moum przypadku TT mnie nie ciągnie. Co do reszty komnetarza to mnie rozbawiła. I miło cię tu ponownie widzieć! 💕

      Usuń
  12. Great post dear! Love the first pic! :)

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam że cena nie jest wysoka, w rossmanie zwykła wersja kosztuje 37 zł a czasem są promocje. Jak na jej działanie i "długość życia" to fajna cena. Choć ja mam lepsza szczotkę i pisałam o niej w najnowszym poście :D

    Proszę wpadnij do mnie i daj znać czy podobają Ci się zdjęcia z nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam o tym. I zgazam się z tobą 😉 Wpadne napewno 😉

      Usuń
  14. przydatny post !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena faktycznie nie jest zachęcająca ale warto w nią zainwestować, super rozczesuje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo osób ją poleca, ale mnie jakoś do siebie nadal nie przekonuje. Nie wiem dlaczego.

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to nie jest dziwne haha też tak miałam podobnie ;D

      Usuń
  17. Bardzo lubię tangle teezera, ale często wypada mi z rąk podczas czesania i to mnie w nim najbardziej denerwuje :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Tangle Teezer <3

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*