Jak przetrwać ferie/zimę?

by - 22:14



zdjęcie przerobione prze zemnie ale pobrałam je z bloga Jest Rudo


😃


Hejka moje morele!
Dziś postaram się odpowiedzieć na pytanie: JAK PRZETRWAĆ ZIMĘ?
W sensie JAK SIĘ NIE NUDZIĆ.
A więc zaczynajmy!
 

1. Po pierwsze jeśli jesteś dziewczyną to wiesz że w zimie nasza skóra jest wysuszona dlatego musimy o nią zadbać! Polecam ci zrobić sobie wieczór w spa domowym! Co powiesz na popularne ostatnio maski w płachcie? Uwierz mi one są nawet w Biedronce także polecam sprawdzić. Zadbaj o swoje usta. Nie żałuj na nie dać trochę więcej balsamu niż zwykle, ponieważ jeśli ich nie nawilżysz przez całą zimę to będziesz miała z nimi dosyć duże problemy. Ja osobiście polecam balsamy z NIVEA są świetne! A wracając do maseczek w płachcie przed rozpakowaniem jej (jeżeli to będzie twój pierwszy raz) radzę ci obejrzeć film na YouTube szczególnie Agnieszki Grzelak - klik!

2. Idź na kulig! To jest świetna zabawa a najlepsza jest wtedy kiedy ktoś się wywali!

4. Zrób igloo. Ja uwielbiam je robić ale nigdy nie potrafiłam robić dachu. W każdym razie wiem, że to jest świetna zabawa!

5. Dobra to po zabawie wracamy do domu. Wiadomo my przychodzimy zmarznięci i mokrzy noi musimy się ogrzać aby nie przeleżeć całych ferii w łóżku! Mój taki "must have" to są 3- 4 punkty:

  • przebieram się w moje kigurumi i siedzę pod kocem razem z chusteczkami na katar.
  • pije gorące i pyszne kakao/herbatę z osobą z którą się wygłupiałam
  •  oglądam film a po 20 minutach jego trwania zasypiam


Noi w sumie to tyle! Dziękuję Ci za przeczytanie tego krótkiego posta, i tak szczególnie Tobie dziękuję! I przepraszam, że nie było mnie trochę czasu...

A jeżeli nie czytałeś/aś poprzedniego posta to kliknij w ekran komputera



You May Also Like

8 komentarze

  1. Super pomysły! No ale ja niestety już nie mam ferii :(
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. straszna szkoda :( dziękuje ;D

      Usuń
  2. Mam ferie już za tydzień, a igloo już zrobiłam!
    Też lubię pomadki z NIVEI, ostatnio skończyła mi się jedna, ale używam wazeliny kosmetycznej codziennie rano. Bardzo dobrze nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że pomadki z NIVEA cieszą się dużą popularnością i bardzo dobrze bo są świetne!

      Usuń
  3. Świetny post! Co do wysuszonych ust, w zimie mam z nimi naprawdę duży problem, ale używam pomadek ochronnych z Nivei i jest o wiele lepiej. Koszt 10 zł, a naprawdę pomagają. ;)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam zamiar przetestować jeszcze pomadki od firmy EOS i zobaczymy wtedy co jest lepsze. :D pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Myśl o wakacjach pozwala mi przetrwać zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze co może być haha :)

      Usuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*