Fasolki wszystkich smaków Harry Potter - recenzja + przedstawienie smaków

11:33










Hej! Powracam... Już się kiedyś tłumaczyłam ale nie chcę ciągnąc tego tematu...W każdym razie przychodzę do was z wpisem o FASOLKACH WSZYSTKICH SMAKÓW. Jadłam je razem z koleżanką i powiem wam że  takie fasolki jak np. wymioty, glut z nosa albo ziemia smakowały tak samo co mnie zdziwiło. One po prostu były nie dobre tyle. Kolejną rzeczą jest to że Jedząc mydło czułam faktycznie mydło i nie było  ono odrażające tylko  smakowało jak połączenie mydła w kostce z nutką gumy do żucia. Jeśli chodzi o te DOBRE smaki to moimi faworytami są:
1. Tutti-Frutti
2. Banan
3. Wiśnia
Ale jeśli będziecie jeść te fasoli to uwaga! Mozecie sobie bardzo łatwo pomylić cynamon z wiśnią jak ja to zrobiłam z przyjaciółką :P
A jeżeli chodzi o smak trawy to był on hmm.. faktycznie tak trawa i tez się go dało zjeść czyli zalicza się do tych dobrych ;)


PS. Nie wiem czy zauważyliście ale w prawym górnym rogu bloga jest ikona lupy po kliknięciu na nią wpiszcie post którego szukacie a on powinien wam sie pojawić. Jeżeli chcesz to możesz napisać w komentarzu jaki post chcesz zobaczyć u mnie na blogu.
To w sumie było by na tyle.
D napisania!
Buziaki!
BAY!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Super jak na pierwszą recenzję. Nie rozumien fenomenu na fasolki, więc chyba się na nie nie skuszę, według mnie są już mocno przereklamowane.

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś jadła te fasoki, trafiłam na karmę dla psa, prawie się zrzygałam xdd
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/19/2016

    Super! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*