Zamówienie z Rosegal: trend tego lata naszywki róże + bonus małe DIY na za długie ramiączka.

by - 19:43


Cześć, zamówiłam kilka rzeczy ze strony Rosegal w tym mój canvals backpack  i chciałabym się nimi podzielić z wami. Do tego polecam czytać cały post, ponieważ mam dla was niespodziankę także lepiej czytajcie uważnie;).







Pierwszą rzeczą będzie komplet - oczywiście z naszywkami róż.


 klik!

Całość prezentuje się właśnie tak



 -klik!-






 Kiedy paczka do mnie dotarła góra tego stroju była świetna ale była jedna przeszkoda: zbyt długie ramiączka. Mama jako że jest świetna we wszystkim naprawiła to, a jak? Za chwilę się o tym dowiecie. Na początku zszyła ramiączka w tzw. pajączka, X jak zwał tak zwał, pozostała część ramiączek została przyszyta do boków bluzki i to tyle.




Ogólnie cały strój jest moim zdaniem idealny na upalne, letnie dni, a modne naszywki dopełniają jego wygląd.Spodenki są wygodne i mają lekko szerokie nogawki, nie mają kieszonek ale mi to akurat nie przeszkadza, mimo że bardzo wadzi mi to gdy bluza ich niema.







Druga rzecz to biały plecak z motywem róży - minimalistyczny, ładny i praktyczny.








Plecak jest bardzo pojemy, spokojnie zmieści format A4 więc jest idealny dla uczniów;) Róże prezentują się świetnie, a ramiączka można spokojnie regulować wg własnych potrzeb. Nie wiem co mogę o nim więcej napisać, chyba tylko tyle, że jest świetny.






Trzecią rzeczą będzie paletka cieni do oczu w odcieniach nude i pędzeki do oczu ♡. Paletka jest całkiem spoko lecz ma wady i to dość znaczące: cienie sypią się do tego brzydko pachną chemią/plastikiem. Natomiast jak na moje początki z makijażem to jest ok. Co do pędzli nie mam nic do nich, są miękkie i przyjemne w dotyku ogólnie polecam je z całego serca






 Pędzli mam 6 sztuk tak btw.
Link do paletki: -KLIK-
Link do pędzli: -KLIK-



You want some new clothes, why not taking a look over here?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!
Surprise code: RGEN 

内嵌图片

You May Also Like

7 komentarze

  1. Hm stylowe ubiór, masz swój gust a to chyba jest najważniejsze prawda? Życzę w rozwoju blogu powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten pierwszy zestaw, tylko, że w kolorze czerwonym, bardzo go lubię :D Ten plecak też chcę sobie zamówić, ale czarną wersję :D
    Świetne zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne pędzelki <3
    nouw.com/natkajankowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zamówienie, widzę że zakupy bardzo udane :) sama uwielbiam rosegal, uważam że to świetny sklep i wiele ciekawych rzeczy tam kupiłam :) Bardzo podoba mi się ten komplecik, sama nad nim myślę i chyba się na niego skuszę! plecaczek też piękny, uwielbiam motyw kwiatów i naszywki róż :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Nie mogę przestać patrzeć ! Ten motyw róż jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne rzeczy wybrałaś, ten motyw róży jest po prostu piękny! <3
    Mam pytanie z jakiego e-maila napisało do Ciebie Rosegal? Bo mam ich już chyba nieaktualny adres e-mail.
    Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*