logo za tysiące - ProstaProstota

13:19




Cześć, witajcie dziś chcę poruszyć temat jakim jest chamskie obwieszanie się markami luksusowych marek po to by pokazać że jest się "bogatym" żeby się wywyższać, a przy tym wyglądać tandetnie. 

I ja nie mówię o torebce która jako jedyna ma małe logo ale o całym stroju który krzyczy wręcz: jestem bogata a ciebie na to nie stać!
I przez to też ekspedientki w sklepach je również wywyższają dlatego że wiedzą że to ona wyda więcej od was chociaż wcale tak nie musi być. Bo wy możecie wydać w takiej perfumerii 400zł ale nie zrobicie tego bo taka ekspedientka was gorzej potraktowała (to była taka przykładowa sytuacja).

Płacimy za produkt czy za logo?

  Uważam że płacenie za rzeczy tylko dla logo, czy marki jest głupie. Oglądałam całkiem niedawno pewną vlogerkę/blogerkę która mówiła że kocha luksusowe marki i takie również kupuje (ok nie mam nic do tego), obejrzałam jej haul z takowej luksusowej marki i... załamałam się bo kupując rzeczy takie jak malutki breloczek za 1000zł z oczywiście widocznym logo luksusowej marki żeby pokazać że ma się pieniądze i że cie na to stać jest naprawdę dziwne. Nie mam nic do tego żeby sobie takie rzeczy kupować, jak chcesz to kupuj tylko wiedz że zwykły breloczek za 2zł to to samo co ten za 1000zł tylko ten droższy ma logo luksusowej marki. I teraz takie pytanie czy ty kupując ten brelok kupujesz faktycznie ten produkt, czy może logo żeby pokazać jaka to nie jesteś bogata(to nie było pytanie do tej blogerki a raczej do każdego z was)? I nie ja teraz nie zamierzam mówić o tej blogerce bo nic do niej nie mam mi chodzi ogólnie o cały temat kupowania rzeczy obsypanych logiem luksusowej marki.

To był taki krótki post abyście sobie przeczytali w trakcie nudy zachecam was do pomyślenia na ten temat i napisania swojego zdania o tej sprawie możecie pisac na maila: iza.prostota204@interia.pl jak i w komentarzu. 

Psss! Nowe zdjecie na insta, musisz je zobaczyć! 



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Często bywa że płacimy za markę, ale każdy ma swoje zdanie. Super piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie przepłacanie, by mieć tylko logo jest bez sensu. Często za takie kwoty możemy kupić kilka porządnych rzeczy, zamiast jednej, którą użyjemu, może nawet tylko raz. Napewno do Ciebie jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Im jestem starsza, tym rozsądniej podchodzę do zakupów. c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, aż mi się przypomniały te wszystkie laski, które zamiast telefon, mówią AJFON, albo wybierają telefon tylko ze względu na to, że ma obudowę w kolorze ROSE GOLD. O maj boże.
    Tak samo miałam ostatnio podobną sytuację, widziałam naprawdę fajne sole do kąpieli w zwykłym sklepie typu Lidl czy Biedronka, napisałam do koleżanki czy nie chciałaby takich, ale oburzyła się, że jest z normalnego sklepu a nie z Douglasa czy z innego Rossmana. Ludzie, trzymajcie mnie.
    Kupiłam sobie te sole. Były zajebiste.
    Tak samo brzydzą mnie te wszystkie laski, które tak gonią za modą, naciągają rodziców na najnowsze ubrania, buty i nie wiadomo co jeszcze, bo tak. Albo muszą mieć nowe gacie z Calvina Kleina albo jakieś inne pierdoły z Adidasa.
    Mam takie samo zdanie jak ty.
    O wiele bardziej mi się podobają takie posty niż stylizacje albo wishlisty. Tęsknię trochę za starym blogiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha z tą kulą to niezła historia haha. Ja miałam taka sytuacje że moja znajoma kupiła sobie ajfona 5 z wystawy żeby kupić jak najtaniej i obwieszać się logiem APPLE to jest żenujące. Blog się zmienia obiecuję :*

      Usuń
  5. Trudno się z Tobą nie zgodzić. Wiele drogich rzeczy z logiem luksusowej marki nie jest warte ceny jeśli zwróci się uwagę na jakość wykonania danych produktów. Jednak często cena wzbudza w ludziach poczucie luksusu, zapominając o tym czy rzeczywiście jest to warte swojej ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8/04/2017

    Super post! Masz rację, lecz niektóre rzeczy mi się podobają pomimo, ze T-shirt ma wielkie logo. Każdy ma swoje zdanie. Ale wiem o jakich ludziach mówisz. Niestety w swoim życiu spotkałam dużo takich osób, a co najgorsze mam takich ludzi w rodzinie. Próbują być od wszystkich lepsi. Ostatnio nawet chwalili się ile to on ( mój wujek) nie zarabia. To było strasznie chamskie, bo wie że moi rodzice tyle nie zarabiają. Opowiadał jaki to on drogi prezent nie dostał na dzień Ojca. Nie rozumiem czemu ludzi tak cieszą pieniądze.
    Mam nadzieję, ze przeczytasz ten komentarz! ____________Pozdrawiam______________

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję że twój wujek się tak zachowuję 😐 nienawidzę kiedy ktoś się nad innymi wywyższa mimo iż w głowie ma pusto. Czytam wszystkie komentarze chociaż nie na wszystkie odpowiadam 😅 również pozdrawiam 😘😘😘

      Usuń
  7. Też znam takie osoby ktore stawiają logo ponad wszystko. niestety, większośc ubrań sławnych projektantów rownież nosi metkę MADE IN CHINA, a jakośią nie odbega od ubrań z sieciówek.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*