swimsuits for women

by - 20:31

 





Cześć, mam dla was (znowu) whishliste tym razem ze sklepów gammis.com, rosegal.com, zaful.com będą w niej swim suits, plus size swimsuits  (stroje kąpielowe, stroje kąpielowe dla większych) . Zbliża się lato więc mam dla was kilka propozycji mam nadzieję, że wam się spodobają. 


1. Open Back One-piece Swimsuit




Żółty to odważny kolor do tego modny w tym sezonie wiosna/lato. Strój jednoczęściowy, prosty, a jednak ma coś w sobie.

2. Spaghetti Strap Coconut Tree Print Tropical Backless Swimwear



Kolejny jednoczęściowy strój, tym razem w palmy. Czy on nie jest piękny? Moim zdaniem ma swój urok pewnie to dlatego, że kocham palmy. Jest na ramiączkach typu makaron i nic więcej nie mogę o nim powiedzieć - po prostu jest ładny.



3. Floral Print Criss Cross Backless One Piece Swimwear


Szczerze to nie wiem dlaczego tak podoba mi się ten strój. Ma w sobie coś co mi się podoba. Myślę, że to fajna propozycja bądź inspiracja.

4.Spaghetti Strap Criss-Cross Lace-Up Bikini Set


Tym razem dwu częściowy, pudrowo różowy (również modny kolor) uroczy strój z wiązaniami i 'pajączkiem' na plecach. Jest po prostu cudowny chociaż jest zwyczajny.



Również strój w palmy tym razem dla tych, którzy lubią dwuczęściowe. Góra mi się bardzo podoba: ma wiązanie wokoło brzucha, na górze jest ono wokół szyi a dodatkowo ma 'dziurę' na szyi/dekolcie. Jednym słowem - świetny!





Czarny, jednoczęściowy strój. Góra podobna jest do bluzek typu hiszpanki idealnie wpasuje się na założenie go jako body do spódniczki a gdy będzie nam się chciało popływać ściągamy spódniczkę i możemy się pluskać.


8.High Neck Padded Thong Bikini - Gray



Uwielbiam ten strój (jak każdy w tej wishliscie ale ciii). Czarne majtki i szary stanik obwiązywany na szyi a z tyłu... A to zobaczycie na stronie jeżeli klikniecie w nazwę stroju.



To na tyle w tym poście, za niedługo pojawi się już nie sponsorowany (mam nadzieję) post. Do napisania, buziaki, bay!





You May Also Like

7 komentarze

  1. strasznie mi się podoba ten pudrowo różowy strój;)
    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stroje! Ten czarny i różowy są bardzo w moim stylu <3
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten cały czary strój, jest wspaniały! Poklikane. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w 2,3 i 7! Właśnie sobie uświadomiłam, że nie mam jeszcze stroju kąpielowego a niedługo wyjeżdżam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, ostatni strój najfajniejszy. Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są ciekawe, ale ten żółty rządzi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your post dear ^_^
    I'm following you #80, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*