Sesja z Wiktorią

21:07


Hej mam dziś dla was zdjęcia z sesji z Wiktorią. Przy okazji może komuś się spodoba to co mam na sobie i się skusi kupić. Jakby co to nie są wszytskie zdjęcia, po prostu niektórymi chciałam się z wami podzielić żeby był jeden taki luźniejszy post. Jeszcze z takich 'danych technicznych' to: zdjęcia były wykonywane przez fotografkę Wiktoria Giera lustrzanką Nikon D3300 i obiektyw Nikkor 50/1.8

Stronka Wiktorii na Facebooku: Wiktoria Giera Fotografia


Koszula - primark
spodnie - abercomie 




Bluza - -klik-

Spodnie - abercombie 
(jednak one nie są już w sprzedaży)















Te włosy hahaha 





Pamiętajcie, że Wiktoria robiła mi zdjęcia nie ja. Pamiętajcie tez żeby wpaść na jej stronkę koniecznie zostawcie jej tam lajkacza i dzięki za czytanie paaa! 

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Piękne wiosenne zdjęcia , bardzo prosta ale efektowna stylizacja! Super :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D Takie klimatyczne! bardzo mi się podobają :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i fajne stylizację :) Będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia i bardzo fajny klimacik w tle! :) jesteś prześliczna i masz cudowny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha dziękuję bardzo! :) <3 :3

      Usuń
  5. Cudne zdjęcia, wielkie gratulacje dla fotografa!♥

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, jak i cudne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję polecam zajrzeć na stronke Wiktorii ;)

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcia! Aż miło się patrzy! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę spacerów po tak pięknym lesie, ja mieszkam w centrum miasta
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh sama sobie zazdroszczę, zapraszam na wieś! haha :D

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia boskie, naprawdę! :D
    Zapraszam do mnie ;) https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na stronke Wiktorii tam więcej takich cudeniek ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. też mi się podobają haha :D

      Usuń
  12. Zdjęcia zrobione w cudownym miejscu <3 podoba mi się. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze takiego fotografa!! :D Moja siostra za nic nie umie robić zdjęć, tym bardziej lustrzanką dlatego nie pojawiają się one na moim blogu :( Sesja wyszła świetnie!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne zdjecia :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/2017/04/no-lie.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne zdjęcia a sceneria jest wprost cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwycam się tym cały czas

      Usuń
  16. Zdjęcia piękna. Obserwuje

    http://todoarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, świetne miejsce do sesji, a modelka ma śliczne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sesja. Jesteś bardzo fotogeniczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! Would you like to follow each other on GFC?
    Let me know on my blog!
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks :) please contact with me on mail: iza.prostota204@interia.pl

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) zdjęcia wykonane przez Wiktorię link do jej stronki w poście ;)

      Usuń
  21. Świetne zdjęcia i stylizacje!��

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sesja! Super kompozycja! <3

    Zapraszam do mnie, jeśli blog się podoba zostaw obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/04/ulubiency-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy4/24/2017

    Ale jesteś piękna!!! *-* Śliczne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*