To była jedna wielka masakra!

by - 15:22




Hej, wszyscy popełniamy błędy, to normalne przecież jesteśmy ludźmi natomiast moim zdaniem u blogerów nie jest za fajnie kiedy je popełniają. Dlatego skusiłam się na przyznanie się do moich błędów blogowych, które robiłam, a nawet które teraz robię.Ostrzegam bo moja głowa po przypomnieniu sobie moich błędów wyglądała tak:



czytasz na własną odpowiedzialność 



1. wyśrodkowany tekst...

No ze mną to było śmiesznie. Nie wiem dlaczego ale wtedy bardzo podobał mi się
wyśrodkowany tekst taki jaki teraz czytasz
Uważałam, że 'łatwiej' się go czyta co dla mnie teraz jest totalną bzdurą bo sama nie mogę na takie coś patrzeć. Myślałam (a raczej nie myślałam), że to wygląda estetycznie i ładnie z czym dzisiaj się nie zgadzam. Moim zdaniem jest na odwrót - trudno się to czyta wygląda to brzydko i  łatwo się pogubić w treści.

2. Kolorowe full wypas tło na blogu

Wcześniej nie zwracałam uwagi na to że blog ma być przejrzysty i 'czysty' raczej patrzyłam na to aby było kolorowo, bardzo, bardzo kolorowo. Wtedy blog nie był miejscem do zdobywania jakichkolwiek informacji a raczej do patrzenia na kolorowe kropeczki, kwiatuszki i nie wiadomo co.

3. Nagłówek niczym cały zbiór grafik z shutterstock'a 

Z tego mi się teraz najbardziej chce śmiać. Dzisiaj stawiam na przejrzystość prostotę i w miarę możliwości czytelność, ale nie wtedy. To były czasy kiedy uwielbiałam te wszystkie kolorki, kwiatuszki etc. a więc mój blog tez taki musiał być! To była jedna wielka masakra! Kwiatki z każdej strony wszystko, po prostu wszystko.


5. Śmieszny kursor, spadające niewiadomo co...

Tak jak wspominałam w każdym punkcie uwielbiałam te kolorki. Bardzo spodobały mi się te różne kursory, i spadające gwiazdki (?!) w sumie do dziś nie wiem co to spadało, ale wiem że było to straszne. Czytanie było tak  bardzo wkurzające bo non stop masz przed oczami jakieś gónwo. Co do kursora to bym już go przeżyła.

Tak w skrócie na pewno było tych wpadek było wiele więcej ale cieszę się z tego jak cholera bo wiem że każdy błąd robi coś dzięki czemu mam to co mam, jestem kim jestem, i podoba mi się to. Ja jestem osobą która uczy się na błędach, a przynajmniej tak myślę i moim zdaniem to dobrze że wtedy tak kaleczyłam bloggera bo dziś mogę go na swój sposób naprawiać (jak kolwiek to zabrzmiało). Mam nadzieję, że post wam się spodobał jeżeli tak to pamiętaj!- fajni komentują, a nie fajni pomijają hehe. A więc do napisania, Buziaki.


Jeżeli nie czytałeś poprzednich postów to musisz nadrobić zaległości obowiązkowo!
----haul----

----kawa na ławę----


You May Also Like

21 komentarze

  1. Każdy popełnia błędy, każdy :). Nie było mnie tu nigdy wcześniej, ale bardzo podoba mi się wizualnie Twój blog <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy czasami popełnia błędy zwłaszcza na początku ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że wyciągnęłaś z tego wnioski, teraz Twój blog jest naprawdę piękny:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to bardzo miłe ☺

      Usuń
  4. Porządnie zrobione, kolorowe tło wygląda ładnie ;P Tyle, że musi być dopasowane, klimatyczne i nieprzesadzone :) Mnie osobiście trochę boli, że dzisiejsze blogi są tak czarno-białe :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że mój blog nie jest czarno biały jest na nim troche koloru ale nie jest przesadzone ale wiadomo zależy na jaki blog się trafi 😉

      Usuń
  5. Pewnie, że każdy robi błędy. Ważne jest żeby umieć się do nich przyznać i dążyć do tego aby je poprawiać :)

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3/25/2017

    Błędy to ludzka rzecz, wiec wogole sie nie przejmuj:-)Świetny post i super blog:)
    Pozdrawiam;*
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ono jest z banku zdjęć www.jestrudo.pl

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się twój blog.
    Super piszesz, a ten wpis bardzo mi się podoba. Też lubię ubrania z ROMWE i w przyszłości chciałabym mieć z nimi współpracę.


    milenor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czy to błędy? kochana, podobało Ci się to. Może twoje preferencje się zmieniły? Udoskonalasz się, więc i zmieniasz :)
    Podoba mi się tutaj, zostaję na dłużej <3

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*