Haul ROMWE

by - 18:09

 Siema, dziś mam dla was haul z Romwe, wiem nie jest on ogromny bo to tylko dwie rzeczy, ale mimo to mam nadzieję, że się wam spodoba.
Zacznijmy od tego, że zamówiłam komplet szarych dresów z napisem 'Selfie'. Chyba nie muszę nic tłumaczyć. Co do mojego zdania o nich to  są mega ciepłe czego się nie spodziewałam po takim cienkim materiale. Ogółem są świetne, a rozmiar rzeczywisty w 100% pokrywa się z tym na stronie. Ja noszę rozmiar 34/36, bo jestem drobną osobą, (mam 13 lat i chodzę do gimnazjum i ważę 36kg, jak dla mnie jestem drobna) i mój odpowiednik na stronie to rozmiar S. Jedyne co mogę jeszcze dodać to to, że wam je serdecznie polecam. Łapcie zdjęcia i do napisania! 😚








klikamy w ten magiczny link😃😉: 

https://goo.gl/bNtRTM



ostatni post:

You May Also Like

20 komentarze

  1. Uwielbiam chodzić w dresach po domu <3 Śliczne są!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Też to kocham :D

      Usuń
  2. Uwielbiam takie dresy, gdybym nie musiała wychodzić z domu ciągle mogłabym je nosić :)

    Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak bym chciała :D

      Usuń
  3. Dres bardzo ciekawy :) Podoba mi się napis :D
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również! :D Dziekuję! <3

      Usuń
  4. Świetny dres!
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dres! Mogłabym cały czas chodzić w takich bluzach! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też gdybym uczyła się w domu to moim życiem byłyby dresy haha :D
      Dzięki nawzajem :D

      Usuń
  6. In the year of 2017. People around me suddenly begin to hang out with purple long dress
    .I'm feeling curious and suspicion at the moment:"Is this a thing now?"And here's my thoughts after research and the dress that I bought.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny dres, kliknęłam w link :)

    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/2017/03/czy-kiedykolwiek-zastanawialiscie-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. W swojej szafie nie posiadam dresów, od dawna i nie tęsknię. Po domu w tym też nie chodzę i w życiu nie wyszłabym w dresach na ulicę. Bluza czasem sie przydaje, ale spodnie dla mnie są kompletnie nieprzydatne.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*