13:11




Elo morele!
Jako że nie chcę robić ulubieńców  miesiąca co miesiąc będę robić ulubieńców ostatnich miesięcy, ponieważ co miesiąc w tego typu poście napisałabym 5-10 zdań. A przecież nie o to w tym chodzi, prawda? Chodzi o to aby osoba, która czyta ten wpis, zainspirowała się a nawet może dowiedziała sie o czymś o czym nie miała pojęcia, że istnieje. Tak więc zapraszam do czytania. I ja sobie pozwoliłam zrobi,ć troszkę inne kategorie, ale to za chwilę zobaczycie 🔜.



Instagram, który mnie użekł i w którym zdjęcia są WOW! Mi się one bardzo podobają. Ogólnie wszystkie instagramu z estetycznymi zdjęciami są ładne ale ten pobił wszystkie! Zapraszam do zaobserwowania! 👍😍
@skandynawska_weranda  


Bardzo lubię tą herbatę. Jest słodka i czuć w niej bardzo bobry smak malin. Dlatego wylądowała w ulubieńcach. Polecam 😏💙

Od kilku miesięcy intensywnie jestem beliber. Wcześniej słuchałam go ale nie tak jak teraz. Dlatego moją ukochana piosenką jest:🔜


Let Me Love You 💙💗💕

Musica.ly to aplikacja, na której dodajemy piętnasto (lub mniej) sekundowe filmiki, w których tak jakby śpiewamy z playbacku i wykonujemy ruchy do tekstu piosenki.
J bardzo lubię ta aplikacje bo jest świetna i myślę że ta "nowość" spodoba się każdemu. A przechodząc już do profilu, który lubię i z którego czerpię inspirację jest Dominik Rupiński, który ma też kanał na YouTube, na który również was zapraszam :) Jest świetnym tancerzem.
To już koniec. Mam nadzieję że post wam się spodobał. Zapraszam do przeczytania innych oraz do pozostawienia komentarza i zaobserwowania mojego bloga. Wtedy nic was już nie ominie.




You Might Also Like

6 komentarze

  1. Uwielbiam tę piosenkę Justina♥ Moja ulubiona z jego piosenek :D Świetni ulubieńcy x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączmy się ;) Dziękuję :*

      Usuń
  2. Świetny instagram, zaobserwowałam, bo serio jest fajnie prowadzony. <3
    Co do herbaty, chyba ją kiedyś widziałam, jednak nie kupiłam. xdd
    Za Justinem nie przepadam, jednak Let me love you jest świetna! ♥

    Pozdrawiam,
    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Instagram ubóstwiam <3 zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*