Harry Potter TAG - Tagerka

14:41



Hejka kochani!
Jako że Halloween sie zbliża pomyślałam że nie ma sensu robić makijażu bo wystarczy nawet dać dżem na twarz i gotowe ale jako że Halloween jest w jakimś stopniu związane z magią to postanowiłam zrobić Harry Potter TAG! Zapraszam do czytania!



1. Jaka jest twoja ulubiona książka z serii HP?
Zdecydowanie jest to Harry Potter i Przeklęte Dziecko byc może nie jest to fo końca książka tylko scenariusz i nie napisala jej sama J.K.Rowling ale i tak ja lubię i jestem w trakcie jej czytania.
2. Jaki jest twój ulubiony film?
Mój ulubiony film o HP... Trudne pytanir bo uwielbiam tsk samo Kamień Filozoficzny jak i Więzień z Askabanu ale wubieram Kamień Filozowiczny dlatego że Ron jest tam taki słodki! I mała Hermiona no poprostu ojejku!
3. Nielubiana książka.
W sumie nie mam takiej ale nie przypadła mi do gustu insugnia śmierci, ponieważ dobijali mnie to że to juz koniec i nir bedzie juz Harrego ale na szczęście pojawiło się Przeklęte Dziecko take jest dobrze.
4.Nie lubiany film.
Nie mam takiego wszystkie lubie.
5. Jaki byłby twój patronus?
Myślę że byłaby to sarna, a ti flatego ze zawsze sie smieje że "chasam jak sarenka" .
6. Ulubiona postać żeńska w HP?
Hermiona ❤
7. Ulubiona postać męska? (Oprócz Harrego bo to oczywiste)
Ron po pristu on mnie rozwala XD.
8. Ulubiony przedmiot w Hogwarcie?
 Eliksiry i Czarna Magia! ❤❤❤

Dobrze i tym miłym akcentem kończymy dzisiejszy post. Dziękuję za przeczytanie. Do napisania buziaki pa!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Anonimowy10/29/2016

    Najlepsza *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu post po tak długiej przerwie!
    Świetny TAG, aczkolwiek nienawidzę Harry'ego Pottera. :/
    PS: Znowu zmieniłaś nazwę? xd

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmobilizowałam się (nareszcie) Dziękuje za opinię i szanuję twoje zdanie :) I tak znowu ale ona bardzo mi sie podoba wie zostanie :* Wiesz że lubie zmiany XD Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Bardzo mi miło to czytać, zwłaszcza od Ciebie! :)

      Usuń
    2. Dziękuję <3 Bardzo mi miło to czytać, zwłaszcza od Ciebie! :)

      Usuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*