Zakończenie roku szkolnego! - OOTD

by - 16:03




Hej!
Dziś było zakończenie roku szkolnego.
Nareszcie! 
Tyle nauki, pisania, nie wyspanych nocy, przespanych lekcji, napisanych kartkówek, sprawdzianów i na końcu 
SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY!
No ale dałam sobie radę i dziś dumnie odebrałam swoje świadectwo ukończenia szkoły podstawowej.
(I tutaj się wam pochwalę)
Po raz trzeci świadectwo z paskiem.
Myślę że ten rok szkolny 2015/2016 minął mi bardzo dobrze.
Ale koniec tego opowiadania o ocenach!
Na ten dzień trzeba było się ubrać na czarno - biało lub zamiast czerni granat.


Miałam na sobie sukienkę czarno-białą, Góra ma po lewej stronie miała różę z materiału, a rękawy są zwiewne i przypominają skrzydła nietoperza.
Dół natomiast jest czarny i dopasowany do sylwetki.
Do tego czarne lakierowane pantofelki na obcasie i torebka całkiem innego koloru bo pudrowego różu.
Ona jest z mochito, buty z Wojtyłko, a sukienkę możecie dostać na allegro ;)
To w sumie tyle.
Do napisania!
Buziaki!
BAY!

You May Also Like

4 komentarze

  1. Fajny look! Jaka średnia? :D Zapraszam do mnie na codzienną serię. ;)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję paska! :) Miłych wakacji życzę :*
    BookGirl
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      pozdrawiam i również życzę szczęśliwych wakacji :*

      Usuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*