Mój zwierzęcy przyjaciel - Rambo

by - 15:53






Hej!
Bez przedłużania zaczynajmy!

1. Jak nazywa się twój zwierzak ?
Rambo
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?
Pies, Jest rasy Zulu-Gula XD
3.  Jak długo jest już z tobą ?
ponad dwa latka a dokładnie od szczeniaka ;)
4. jak dostałaś swojego zwierzaka ?
przygarnęłam ich więcej (szczeniaków) ale wybrałam moja mordkę a resztę oddałam w dobre ręce.
5.Ile ma lat ?
Mówiłam już to ale powiem jeszcze raz Rambo ma 2 latka.
6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka ?
hmm... bardzo lubi się przytulać i kiedy gram z nic w piłkę nożną to on spryciarz czasem trzyma piłkę w pysku i tak zaczyna się berek.
7.Ulubione chwile ?
Kiedy lord Rambo leży sobie ze mną, a tak naprawdę każda chwila jest super!
8. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
hmm... Lord Rambo, Mordka, no i Rambo.


To by było na tyle!
Do napisania!
Buziaczki!
BAY!

You May Also Like

9 komentarze

  1. Śliczny piesek <3 Nigdy nie słyszałam o takiej rasie :O
    Pozdrawiam
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałaś o tej rasie tylko z jednego powodu: dlatego że to jest mój pies.

      Usuń
  2. zajrzyj na e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o jak najszybsze zagłosowanie! Sprawdź e-mail! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam. Przepraszam straciłam poczucie czasu ostatnio na wszystko się spóźniam.

      Usuń
    2. Jeszcze raz zajrzyj na e-mail! :)

      Usuń
  4. Anonimowy9/19/2016

    Słodziak ;3

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*