15 Dziwnych pytań!

14:56


Hej!
Dzisiaj TAG 15 dziwnych pytań!
Zapraszam do czytania!
  
1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko twoja rodzina?
Nie nie mam.
2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
hmm... kiedy coś przesuwam albo ktoś mi coś zrobiła to nawet bez powodu powiem "sory"
dziwne..
3. Czy masz jakieś dziwne fobie?
nie... nie wydaje mi się.
4. Jaka piosenkę potajemnie uwielbiasz śpiewasz  kiedy jesteś sam/sama?
hmm... gdybym wam powiedziała to nie byłaby już potajemna ;)
5. Co ciebie najbardziej irytuje?
kiedy ktoś obgryza paznokcie, kiedy ktoś jest głupi bardzo głupi!
6. Po której stronie łóżka spisz?
hmm...na środku 
7.Jaki był twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?
nigdy nie nazywałam pluszaków i nie wiem jaki był mój pierwszy pluszak.
8. Jaki napój zamawiasz w Starbucks?
Nie chodzę do Starbucksa :/
9. Urodowa zasada której nie stosujesz? 
Nawilżone usta :/ 
10. W którą stronę odwracasz głowę pod prysznicem?
W lewą.
11. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
potrafię ruszać kostką u ręki 
12. Nie zdrowe jedzenie które uwielbiasz mimo wszystko?
FRYTKI! <3 hah...
13. Ulubione powiedzenie?
hmm...
14. w czym śpisz?
uwaga tu wszystkich zaskoczę!
ja...ja... ja śpię w...
piżamie!
15. Dziwna rzecz którą lubisz?
nie wiem...
 To było by na tyle!
Buziaczki!
BAY!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Też kocham frytkiii! <3 Ja za to jestem uzależniona od balsamów do ust. xD Swietny post! :)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. frytki najlepsze <3
      zazdroszczę uzaleznienia :'(
      Dziekuję.
      Buziaczki
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Serio?? Umiesz ruszać kostką od ręki? :O Ojacie!
    Ja też śpię w piżamie :O Nie wiedziałam, że ty też!
    Kocham frytki <3 <3 <3 <3 Omnomnomnom
    Pozdrawiam,
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak potrafię. Niektórych to dziwi innych brzydzi a jeszcze inni to uwielbiają ^.^
      Frytkozercy łączny się! Piżamy rządzą XD <3
      pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Czytając ten post przypomniało mi się dzieciństwo, już pierwsze pytanie przywołało wiele wspomnień. Od zawsze moja rodzina wymyślała mi mnóstwo przezwisk, do teraz naliczyłam ich około 20, a 5 z nich jest ciągle używana. Bardzo fajny post i też uwielbiam frytki ;p
    pozdrawia Ancyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pozdrowienie :*
      buziaki :*

      Usuń
  4. Anonimowy9/19/2016

    Ja też was zaskoczę, także śpię w piżamie xd

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*