Liebster Blog Award

15:05



Hej!
Długo mnie tu mnie było?
Nie wiem.
Ale to nie ważne.
Przychodzę do was z nowym postem.
Nominowała mnie FotoReporterka
Zapraszam do czytania!

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Uwielbiam pisać!
Tak naprawdę to jest mój drugi blog, a na bloggerze jestem od 2014 roku.
Kocham to!
Obróbki zdjęć, pisanie postów, czytanie waszych komentarzy!
2.  Wolałbyś/abyś skasować całego bloga, czy przepisywać wszystkie notki od początku?
Przepisywać wszystkie notki od początku zdecydowanie!
3.Masz jakieś zwierze? Jeśli tak opisz je.
Mam zwierze. 
Mam psiaka imieniem Rambo.
Ale jak chcecie zorbie o tym oddzielny post.

4. Co denerwuje cię w blogach?
Nieczytelne Fonty, niezrozumiałe treści itp.
5. Ulubiony film i książka.
Film?
hmm... Harry Potter i Książe Półkrwi
A książka Harry Potter i kamień filozoficzny
Tak,tak, jestem Potter Head!
6. Byłaś  kiedyś za granicą?
nie.
7. W której ławce siedzisz w szkole?
Różnie bywa.
Każda inna lekcja - każda inna ławka ;)
8. Co Ciebie najbardziej irytuje?
fałszywość ludzka 
9.  Top 5 blogów.
  1. My Pink Plum
  2. FotoReporterka
  3. Inspiratka
  4. Agnieszka
  5. Koniec Kropka
10.Jaka pogodę lubisz najbardziej i dlaczego?
Słoneczną! I tego chyba nie muszę tłumaczyć.

11. Jaki masz telefon?
MAŁY XD
To by było na tyle ^.^
Moje pytania:
1. Jak spędzasz czas wolny?
2.Ulubiona Muzyka?
3. Ulubiony napój.
4. Ulubiona rozrywka
5. Ulubione Zwierze.
6. znak zodiaku
7.Ukochana OSOBA?
8. Najlepsze jedzenie
9.Najlepszy napój.
10. Ulubiona aktywność fizyczna
11. Ulubione zwierze
Pytania są dla wszystkich
Nie masz bloga?  Odpowiedz na nie w komentarzu.
Masz bloga? Robisz post!

Buziaczki!
BAY!

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Fajne odpowiedzi :) Koniecznie zrób post o piesku <3 Słodziak :O Ja też lubię Harry'ego Pottera :) Dziękuję za miejsce w top 5 !
    POzdrawiam,
    BookGirl :)
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Nie chciałabyś może podjąć współpracy ze mną? Głownie chodzi mi o konkurs, który organizuje :). Chciałbym abyś została członkiem jury, oraz abyś dała prezent dla zwycięscy w postaci opublikowania postu, albo linku w bannerach do bloga zwycięscy w konkursie. Jeżeli się zgodzisz napisz do mnie na e-mail: photocontest@wp.pl lub u mnie na blogu: pbdamian.blogspot.com ,będzie mi bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o szybką odpowiedź ;)

      Usuń
    2. Sprawdź maila :* ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miejsce w top 5. <3 Niedługo w jakąś środę odpowiem na Twoje pytania! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*