Wycieczka do Krakowa

18:31


Hej!
Jestem teraz po wycieczce do Krakowa!
Obserwatorzy mojego poprzedniego bloga <którego się teraz wstydzę> wiedzą że już byłam w Krakowie w wakacje 2015.
Mimo to i tak skusiłam się pojechać, a zwłaszcza  z moją klasą!
No więc tak...
Mieliśmy być na początku w kopalni soli w Bochni, później na rynku, a następnie w aquaparku.
Mój plan był taki:
Miałam się zorganizować, zrobić listę itd.
Ale ja nie należę do tej grupy ludzi, chociaż bym chciała.
Wstałam o godz. 5.00
Zjadłam śniadanie wzięłam jakieś pierdoły <które niby były mi potrzebne>
i poszłam do szkoły na zbiórkę.
Wyruszyliśmy ok. godziny 6.30
I tak jechaliśmy, i jechaliśmy chociaż z mojej miejscowości nie jest wcale tak daleko do Krakowa.
Przez całą drogę siedziałam z moją przyjaciółką i słuchaliśmy muzyki, rozmawiałyśmy.
Chyba zawsze ta podróż będzie mi się kojarzyć z piosenką Justina Biebera pt. "Love Yourself".
Kiedy dotarliśmy na miejsce (a była początku Bochnia)
zdziwiłam się jej wyglądem, ponieważ no cóż nie ukrywam że w moich myślach wyglądała po prostu inaczej.




 <zdjęcia nie są dobrej jakości, ale myślę że są całkiem spoko>

Później poszliśmy coś przekąsić i pojechaliśmy do aquaparku gdzie byliśmy 2 godziny.
Wróciłam do domu już po 22.00
Mam nadzieję że ta krótka "relacja" wam się spodobała.
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga!
                                                       Do napisania!
                                                                       BAY!







You Might Also Like

6 komentarze

  1. Kraków, moje miasto! Cieszę się, że fajnie się bawiłaś :)
    A ja nie lubię Biebera :/ xD
    A w Bochni nigdy nie byłam, ale mam zamiar tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się! Co do Biebera każdy ma swój gust ;)
    A jeżeli chodzi o Bochnie to bardzo serdecznie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! :) Trochę niewyraźne, mogłaś je powiększyć. ;) Ale tak ogólnie to super! :)

    Ja wyruszam razem z moją klasą w Bieszczady na początku czerwca - już nie mogę się tego doczekać! <3

    Jak gdzieś będziesz, to pisz takie "relacje" - fajnie Ci to wychodzi. :)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki!
    Zdjęcia już poprawiam.Życzę udanej wycieczki! Skoro wam się podoba to pewnie będę pisać takie relacje! I mi sie to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków <3 mój domek :) Teraz jest idealna pogoda na zwiedzanie, chociaż ja, jako mieszkanka wolę spokojnie pospacerować po rynku, niż zwiedzać kościoły i muzea :p Jak jeszcze kiedyś będziesz w Krakowie to koniecznie poświęć 1-2 godzinki na spokojny spacer po rynku, bo moim zdaniem wtedy się najbardziej czerpie z miejsca :D
    Kroniki stajni

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*