30 Faktów o mnie! (część pierwsza)

by - 09:18


1. Fakt pierwszy:
Mam na imię Izabela ale nie lubię jak ktoś tak do mnie mówi wole po prostu Iza.
2.  Fakt drugi:
Kiedy piszę post to nigdy go nie planuje ani nigdzie nie zapisuje. Wszystko jest na spontanie, być  może dlatego systematyczność na blogu jest rzadka.
3. Lubie koty ale tylko na obrazkach...


4. Uwielbiam rysować i oglądać line arty!


5. Bardzo lubię gify i obrazki typowo tumblrowe.

6. Uwielbiam aliena!


7. Jestem ECHELONEM. Kocham zespół
30 Second To Mars!




8.  lubię słodkości, a najbardziej babeczki!



9. Kocham róże, białe tylko białe róże!

10. Mój ulubiony kolor to pudrowy róż!

11. Bardzo lubię słuchać muzyki..co ja mówię?! Kocham słuchać muzyki!



12. Mój ukochany owoc to KIWI 


13. Jestem (chyba) jedynym człowiekiem na ziemi który nie lubi PIZZY.


14. Bardzo lubię używać emoji.



15. Kocham jednorożce












You May Also Like

4 komentarze

  1. Seriooooooooo? Nie lubisz pizzy? Ty bezdusznico jedna ;P
    A ja nie lubię sera żółtego. Ffeeeeeeeeeeee
    Też kocham gify i obrazki tumblrowe. Są takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak widać zadziwiam XD
    PS. mamy wspólne cechy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, jak można nie lubić pizzy? :D pi.es. nie obrażaj sięęę :*
    Jestem uzależniona od emotek! Masakra :D A ja lubię kotki w każdej postaci. Są taaaaaaaakie słodziutkie <3
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/
    zapraszam na nowy rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać można ;) <> nie obrażam się ;) :D
    Na nowy rozdział na pewno wpadnę!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tu zajrzałeś/aś! Jak już tu jesteś to strzel komentarz i obserwację? hmm? ;D Pozdraiwam Iza :*